4.24.2007

Oma is jarig!


Hartelijk Gefeliciteerd met je 64e verjaardag, dear omam!!!
Jij bent zo'n lieve vrouw en je verdien zoveel meer dan wat wij aan jou kan geven. In de jaren dat ik in Europa ben, heb ik in jou een echte vriendin gevonden, en jij bent eens mens dat ik kan altijd naartoe gaan als ik problemen of vragen heb, maar ook als ik iets leuk heb aan te melden. Als mensen klagen over zijn schoonmoeder, vraag ik me af hoe ik zo gelukkig ben om jou in mijn leven te hebben. Sinds ik jou ken, heb ik gewoon nog een mens in mijn leven om wie geeft mij liefde, zorg, en steun. En niet alleen mij, maar ook mijn man en kinderen, en voor dat kan ik nooit in woorden zeggen alles wat je voor mij betekent. Het is zo ontzettend veel. Als er was geen omam, was het hier voor mij niet gelukt. Ik zie hoe je door alle omstandigheden bovenop komt, meestal nog aan het lachen, en ik wil zoals jij bent...een gelukkig en sterke vrouw, aardig en vriendelijk, maar ook indrukwekkend. Ik kijk naar jou en hoop dat ik dat van jou nog kan leren.
Ik wens je een verjaardag gevuld met alles wat je verdien...liefde, geluk, vrede, gezondheid, kracht...en dan nog veel cadeautjes natuurlijk! Want voor mij, ben je zelf een cadeautje, een vrouw met wie ik kan lachen of huilen, mijn vriendin en mijn omam, de geweldig oma van mijn kinderen, en de vrouw dat vaak weet hoe ik van binnen zit zonder te vragen. Bedankt voor alles, voor alles wat je voor ons doet, voor alles wat je voor ons betekent, en voornaamlijk voor de aanvaarding van mij...want ik voel me hier echt een deel van je gezin, en dat voelt heel prettig.
Happy Birthday to a very special person. And thank you!
Love, Tera

No comments: